niedziela, 25 listopada 2012

nudy w niedziele

Cześć dziś trochę później bo lekcje odrobić musiałam...-.-'' a tak po za tym to u mnie spk tak spk jak ten komixx^__^ <wiem ten komixx już był ale to taka inna wersja>Przeglądarki –
ten komixx tez jest spkMamuśki... – W TRAKCIE MECZU który numer ma nasz syn ósmy czy on ma krótki rękaw tak przecież jest 5 stopni to dlaczego nr. 9 ma długi rękaw bo naszemu synowi jest tak wygodnie przecież mówiłam mu żeby się ciepło ubrał gdzie on gra w Poznaniu a czemu pytasz jadę do niego prędkość światła proszę państwa kibol na boisku jak ty żeś ubrał jest 5 stopni a ty na krótki rękaw dlatego ci przywiozłam 
ubranie masz na sobie teraz długi rękaw bluzę szalik rękawiczki czapkę i długie spodnie mamo żadne mamo
Mamuśki... – W TRAKCIE MECZU który numer ma nasz syn ósmy czy on ma krótki rękaw tak przecież jest 5 stopni to dlaczego nr. 9 ma długi rękaw bo naszemu synowi jest tak wygodnie przecież mówiłam mu żeby się ciepło ubrał gdzie on gra w Poznaniu a czemu pytasz jadę do niego prędkość światła proszę państwa kibol na boisku jak ty żeś ubrał jest 5 stopni a ty na krótki rękaw dlatego ci przywiozłam 
ubranie masz na sobie teraz długi rękaw bluzę szalik rękawiczki czapkę i długie spodnie mamo żadne mamo
hahaha a ten teżGdy ...  – Prosze dokoczy znadnie :
Gdy ...  – Prosze dokoczy znadnie :
jak by co to dziś długiii post...dlaczego? o to powody:
1.nudze się
2.dlatego że w weekendy miało być dużo postów...i dodaje tera z reszty dnia...hahaha ten komixx rozwala system
Koncert PSY –  Koncert PSY –
no może nie koniecznie ale jest fajny tak jak tenKieszonkowe –  Kieszonkowe –
na koniec ten<chyba koniec>;DTESCO cz.2 – Wczoraj byłem w Tesco i podłożyłem dłoń pod czytnik i nie wyskoczyła cena... Co oznacza że... JESTEM BEZCENNY! TESCO cz.2 – Wczoraj byłem w Tesco i podłożyłem dłoń pod czytnik i nie wyskoczyła cena... Co oznacza że... JESTEM BEZCENNY!
no dobra to nie był koniec ;DTest – *le rzecz która czyści pamięć *le test Test – *le rzecz która czyści pamięć *le test
no i to też nie jest koniecTaniec  – Taniec szczęścia [Kiedyś] Taniec szczęścia [Teraz] OPPA GANGAM STYLE !! OWWWWW YEAH!! Taniec  – Taniec szczęścia [Kiedyś] Taniec szczęścia [Teraz] OPPA GANGAM STYLE !! OWWWWW YEAH!!
nudno a więc na dokładke ten komixxMe Gusta Pobudka – nienawidze sie... jeb jeb jeb jeb jeb jeb Me Gusta Pobudka – nienawidze sie... jeb jeb jeb jeb jeb jeb
hahahaha ciekawe czy ktoś z was tak jutro zrobi...i to już ostatni komixx...dobranoc @____#

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz